Jump to content
FireFightersKid

Vraagje over Tiller Truck

Recommended Posts

ik heb het script bekeken van de tiller truck en ik weet niet zeker of het werkt maar het gedeelte om een script te starten lig in deze data:

			v.RemoveCommand("MoveTo");
v.RemoveCommand("GoHome");
v.AssignCommand("VcmdDeinstallTiller");
v.AssignCommand(DUMMY_TILLER);
if (v.HasCommand(DUMMY_HASSIREN))
Game::ExecuteCommand(DUMMY_DISABLE, &v, &v);
int VecID = v.GetID();
GameObjectList list = Game::GetGameObjects(NAME_TRAILER);
for(int i = 0; i < list.GetNumObjects(); i++)
{
GameObject Trailer = list.GetObject(i);
if (Trailer.GetUserData() == VecID)
{
Vector Pos = Trailer.GetPosition();
float r[9];
float childr[9];
Trailer.GetRotation(r[0], r[1], r[2], r[3], r[4], r[5], r[6], r[7], r[8]);
Vehicle m = Game::CreateVehicle(OBJ_TILLER_REVERSED, NAME_TILLER_REVERSED);
m.SetUserData(Trailer.GetUserData());
m.SetPlayerMP(Trailer.GetPlayerMP());
m.SetPosition(Pos);
Math::EulerToMatrix(180.0f, 0.f, 0.f, childr);
Math::MultiplyMatrices(childr, r);
m.SetRotation(childr[0], childr[1], childr[2], childr[3], childr[4], childr[5], childr[6], childr[7], childr[8]);
m.PushActionInstall(ACTION_NEWLIST, &m);

Trailer.SetPlacement(PLACEMENT_NONE);
Trailer.SetPosition(Trailer.GetPosition() + Vector(0.f, 0.f, -200.f));
Trailer.SetSelectable(false);
System::Log("Hide trailer");

ik zou volgende week bekijken of ik er eentje kan maken en share maar dat zal wel moeilijk zijn anders had hoppah het zelf al wel gedaan.

Link to comment
Share on other sites

voor in fire station 1 te zetten?

dat is eigenlijk mijn bedoeling... :)

welke van de onderstaande (omcirkelde) prototype files moet ik gebruiken voor in de scripts?

dffq.png

ik heb wel al gezien dat het kan...

hier een screenie

em4_lamod_01.jpg

EDIT: Ahzo, juist samen gepost. :D

Ok, als het te veel bugs heeft... :)

Maar zijn het erge bugs of niet?

grtz

FFK

Link to comment
Share on other sites

voor in fire station 1 te zetten?

dat is eigenlijk mijn bedoeling... :)

welke van de onderstaande (omcirkelde) prototype files moet ik gebruiken voor in de scripts?

ik heb wel al gezien dat het kan...

hier een screenie

grtz

Yoni

je zou het scripten even opnieuw moeten leren. het gaat hierbij om dummy namen niet om iedere protype bestand van iedere deur en wiel. wagens worden omgebouwd uit deze prototypes en opgeslagen via een geadvanceerd engine systeem gekoppeld. dus dit is veel te moeilijk om via de prototypes te doen plus een grootte omweg

Link to comment
Share on other sites

voor in fire station 1 te zetten?

dat is eigenlijk mijn bedoeling... :)

welke van de onderstaande (omcirkelde) prototype files moet ik gebruiken voor in de scripts?

http://img62.imageshack.us/img62/319/dffq.png

ik heb wel al gezien dat het kan...

hier een screenie

http://lamod.emergency-planet.com/screens/em4_lamod_01.jpg

EDIT: Ahzo, juist samen gepost. :D

Ok, als het te veel bugs heeft... :)

Maar zijn het erge bugs of niet?

grtz

FFK

Ik vraag je dringend om de volgende keer GEEN fullscreen plaatjes te posten. Gebruik OF thumbnails OF gewoon een link, zoals in de quote. Iets laten spawnen in het begin (dat gaat via start script) is iets anders dan het voertuig er in kunnen parkeren. Na het laden kan je de aerial ladder gewoon wegsturen en de tiller ervoor in de plaats laten parkeren. Net zoals dat je ook de LAX ambulance in de kazerne kan laten parkeren in plaats van de gebruikelijke ALS ambulance.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...