Jump to content
rensie1995

LA mod 2.0 + Patch 1

Recommended Posts

heeft niemand een idee??

Als je in het goede deel van het forum post, zijn er een hoop meer mensen die je willen/kunnen helpen. Dit deel is alleen bedoeld voor mensen die zelf een mod maken.

En als je even uitlegt wat je bedoelt met "dan zit ie zelf niet in de mod" helpt dat waarschijnlijk ook. Want ik heb geen flauw idee wat je daar mee bedoelt.

Topic moved to correct section.

Link to comment
Share on other sites

ow.. oke, sorry

het is zo: ik heb de LA mod 2.0 gedownload en geïnstalleerd in Em4. Daarna heb ik patch 1 gedownload en geïnstalleerd. Er staat dan dat de v2.0 verlaagd wordt naar v1.9.3 na installatie. Als ik hem geïnstalleerd heb, wil ik ook met die patch spelen, maar die is dan niet IN de v2.0 geïnstalleerd, terwijl dat wel zou moeten

Link to comment
Share on other sites

ow.. oke, sorry

het is zo: ik heb de LA mod 2.0 gedownload en geïnstalleerd in Em4. Daarna heb ik patch 1 gedownload en geïnstalleerd. Er staat dan dat de v2.0 verlaagd wordt naar v1.9.3 na installatie. Als ik hem geïnstalleerd heb, wil ik ook met die patch spelen, maar die is dan niet IN de v2.0 geïnstalleerd, terwijl dat wel zou moeten

Dan heb je de verkeerde patch gedownload. De patch die jij bedoeld is voor een submod, namelijk de SG submod. Die heeft momenteel versie 1.9.3.

De patch voor de LA MOD kan je hier vinden.

Link to comment
Share on other sites

en als ik die gedownload heb, gewoon installeren, en dan moet ie het doen??

Yep, de patch is net als de LA MOD een .exe bestand met een eigen installer. Je geeft gewoon de locatie van het spel op en volgt de aanwijzingen op het scherm. Dan wordt je vanzelf geinformeerd als de patch succesvol geinstalleerd is.

Link to comment
Share on other sites

huh?? dat snap ik niet zo heel erg, moet je gewoon de aanwijzingen bij de installatie volgen??

nog even een extra vraagje: er wordt gevraagd welke componenten je erbij wilt hebben. Moet je die van de originele versie, de Deluxe versie, beide of geen hebben??

Je hebt toch wel eens vaker een spel geinstalleerd met een installer? Je drukt gewoon op het .exe bestand dan opent er een klein schermpje en de installatie is begonnen.

Je wordt eerst gevraagd om aan te geven dat je akkoord bent met de voorwaarden, daarna moet je de locatie van EM4 op je computer bevestigen (de installer zoekt automatisch de locatie op, je hoeft alleen maar te controleren of die klopt) en dan te kiezen wat je wilt installeren.

Als je Emergency 4 of 911 first responders hebt hoef je alleen maar de bestanden voor de originele versie te installeren, als je Emergency 4 deluxe hebt (dus EM4 met 3 extra missies en een andere freeplay kaart) dan moet je de deluxe bestanden ook laten installeren.

Link to comment
Share on other sites

ik heb de patch geïnstalleerd, maar mijn modinstaller kan hem niet vinden, wat kan ik hier aan doen?? moet ie gelijk al in het spel zitten, of moet je hem nog een keer extra installeren met de modinstaller??

Je hoeft deze patch niet te installeren met de modinstaller. Als je hem via het .exe programma hebt geinstalleerd is het spel gelijk al aangepast.

Link to comment
Share on other sites

kheb et nu een paar keer geprobeerd, maar hij doet et niet:S kan je me even mee helpen dan??(per PM)

Hoe bedoel je de patch werkt niet? De patch repareert alleen een aantal kleine bugs, dus veel veranderingen zal je waarschijnlijk niet zien als je het spel opstart.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...