Jump to content
BH112

[WIP] Realistische Gronau/Twente modificatie

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben gevraagd door een collega uit Duitlstand om een team bij elkaar te krijgen die willen helpen bij een (nu nog) duitse mod (Gronau/Twente mod - EM4 deluxe), momenteel zoeken we een Scripter, Mapper en 3D Modder. Zelf kan ik momenteel niks doen ivm kapotte laptop (van de trap laten vallen

Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal,

Ik ben gevraagd door een collega uit Duitlstand om een team bij elkaar te krijgen die willen helpen bij een (nu nog) duitse mod (Gronau/Twente mod - EM4 deluxe), momenteel zoeken we een Scripter, Mapper en 3D Modder. Zelf kan ik momenteel niks doen ivm kapotte laptop (van de trap laten vallen). Hieronder zal ik nog wat screenshot toevoegen van de voertuigen die hij zelf gemaakt heeft! Als je het mij vraat ziet dit er erg strak uit!

De bedoeling is als volgt:

Leitstelle Gronau & Meldkamer Twente

Beide met hun eigen officiële alarmeringsmogelijkheden. Alle hulpdiensten zullen erin voorkomen, zowel in het Duits als in het nederlands. Ik zal binnenkort een lijst online zetten met de voertuigen die erin komen per land/kazerne. Ik hoop dat er mensen zijn die kunnen helpen! Dit belooft zeker een mooie mod te worden waar we allemaal wat aan hebben!

Multiplayer zal in de loop van de tijd ook mogelijk zijn.

Stuur me even een PM als je ons team wilt komen versterken!

Met vriendelijke groet,

Björn & Mark

maybe type it in english ^^

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...